måndag 12 januari 2009

LISEN HAR SNOTT ALLA MINA BILDER!! ;-p


Nädå.....!!
Ska bara retas lite med en väninna ......"Tanta"...som just nu sitter på supportlinjen här hos mig igen. Skrattar så tårarna sprutar! Resultatet av lite ordvrängeri som så lätt förekommer när vi språkas......samt ett lite exempel på hur ho skulle göra............o hur ho kan se ut om ho e på det humöret.....goe "Tanta"......i dag besvärades ho av en hoppande dator....men se det gick alldeles lysande ändå.
Det blev ju verkligen bra, fast det inte blev som det skulle!
Hej o hå!

5 kommentarer:

  1. Thi..hi..
    Du er jammen en racer til å legge inn nye innlegg..
    Kooos kveld & Stooor klem Randi

    SvaraRadera
  2. Joda...iblant går det unna...:-)
    Sender en stooor klem tilbake fra "Flat-lookaliken"

    SvaraRadera
  3. Gapskratt..IGEN!!!
    Nu får jag hålla i STOLEN istället, för nu HOPPAR deeeen!!!
    Hahahahaha, du e ju bara för go och rolig du...:)
    Saknar dig verkligen, när jag hör din skrattande röst och dina kommentarer!

    Kram o gonatt..tänk på att vi ska till djurdoktorn imorn....:))

    SvaraRadera
  4. AAASSSSSGARV!!!
    Va är en flat-loolalike???
    Är det nån klubb man går med i EFTER 40 ;) ;)......
    Läsa norska kan roa övertrötta småbarnsmammor å de grövsta.....Tack för att ni förgyllde min kväll....
    Å Bente,nu vet jag var mina föddelsedagspengar ska sparas till de närmaste 20 åren...
    Snygg bild på "tanta"....
    herre min hatt så ho ser ut....de e bara "stövlera", "mörarokka" och ciggen som fattas så känner man i gen henne.....
    Shit va glad jag blir av att läsa din blogg.....me alla fina bilder..
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Meeeen va kul att du hittat hit oxå...."nästan-tanten".......o ännu roligare om man kan förgylla nåns vardag med lite norska ändå....(fattar egentligen inte vad ni tycker e så roligt med den...men...?.*kliar mig lite i hövvet*)......du skulle bara veta hur många hemliga klubbar det finns att gå med i när man passserat 40......ska berätta det för dig när jag gör det själv.....;-P
    Kramar!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails