onsdag 14 januari 2009

Kära!

Visst är det så att människor som är kära sprider postiv energi runt sig...?
Det gör iaf min väninna Khawar! Hon är en underbar människa i vanliga fall också......o nu är hon nykär till på köpet. Jag blir ju glad bara av att se henne!

Hon har gått o blivit kär i byns bilmek....tillika lustigkurre...han har hur mycket hyss som helst för sig. Rätt vad det är kan det sitta en hemmagjord skylt ute på byn någonstans med en text som får en att kikna. Han håller just på o fixar min bil.....o när vi kom tillbaks från samhället med en del som skulle bytas....så ser han ut så här när vi kommer in i verkstan!


Hoppas den här utomjordingen kan få ordning på min bil också....har fått ny tid på besiktningen på måndag.......måste nog titta in på SMHI o se vad de har planerat för just den dagen....med min tur just nu så blir det väl köld-rekord...?
Hej o hå!

5 kommentarer:

  1. Ingen fara Bente, jag har även sett dessa människor i tex Japan som går med skydd för ansiktet. Men jag trodde faktiskt det var renare luft i Norrland. ;-)

    Nykär-har glömt hur det är.....

    Kram/Ulf

    SvaraRadera
  2. Hehe.. Nyforelskelse hjelper på humøret ja. Håper mekanikeren får fixa bilen din.

    SvaraRadera
  3. Hei på deg,

    Takk for besøket på bloggen min:o)
    Du har noen nydelige bilder på bloggen din da! Jeg blir helt fasinert av det bildet på headingen din:)
    Ha en fin-fin kveld!

    SvaraRadera
  4. Hahhaha!!! Va goer han e... Visste att han va nykär.. men inte i vem..
    Vad vacker ho är!!
    Kul att det är som jag tror... aldrig FÖRSENT!
    Länge leve Kärleken!!!
    Är alla oss "mänskor" väl förunnat!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Linda:
    Tusen takk og i like måte...:-) velkommen tilbake og ha en fin kveld sjöl!

    Lisen:
    Jo....det verkar vara ett riktigt lyft för honom! Han "hörs" inte längre....det du!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails