söndag 11 januari 2009

Fotosafari-logga-tävling


Petunias sida pågår en tävling om ny fotosafari-logga.......här är mitt bidrag till den.


Safari betyder ju bl.a: "expedition till vildmark".........den här bilden som jag tagit av hällristningar får symbolisera en expedition till forntidens vildmarker. Den tidens "fotografer" avbildade sina motiv huggna i sten så de fortfarande, tusentals år senare, finns kvar för oss att titta på. Tro om våra fotografier som vi tar i dag kommer finnas kvar så länge...?
Hej o hå!

6 kommentarer:

  1. Så flott at du tok utfordringen!!! Og denne logoen var jo helproff!
    Dette skal bli spennende!

    SvaraRadera
  2. Denne var kjempetøff, Bente:0)

    SvaraRadera
  3. Tusen takk...det skal bli spennende å se alle bidrag!

    SvaraRadera
  4. Skikkelig fiiint!!Du har skikkelig sansen..og digger de detaljene du har med dyrene..
    Høvene var naturlig slitt..Hun går mye på fjell..Tok bare litt sleng og småtteri+ litt av en kråke som var litt sur..Tennene må jeg prøve å få tatt hos Ellen Schmedling igjen,men røkteren mente bare hun til tider småplukker i høyet for å ta det beste.Hun står på fri tilgang,og er ikke akkurat skrubbsulten hele døgnet..
    Kjempedeilig dag&Stooor klem fra Randi

    SvaraRadera
  5. Besøk meg gjerne igjen. Jeg legger til bloggen din på siden min. Arti med blogger som inneholder HUND.

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails