lördag 24 januari 2009

En ANING trög är jag!


Men jag är väl en aning trög också!!


För ett tag sen fick Blenda en utmärkelse, som hon skickade vidare till mig....o det var ju såklart meningen jag skulle skicka den vidare. Det var Mia som började skicka iväg den här för att få tips om glada bloggar.


NU skickar jag den vidare...(bättre sent än aldrig)....till.....Cecilia.....för att hon lägger ut så många fina bilder på sina fjädrar, och för att hon tagit initiativet och startat "Hönsrasbloggen"...en riktig guldgruva för en sån som jag som har fått alldeles pippi på höns! Längtar till den dagen då jag kan vara med och bidra med någonting i hönsväg.
Hej o hå!

1 kommentar:

  1. Hjälp igen... HUR gör jaqg för att kunna lägga in länkar? Får inte det att fungera. - så jag kan skicka vidare utmaningen menar jag ;-)

    kram

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails