fredag 23 januari 2009

Rådjursmöte


slutet av vår runda i förmiddags fick jag syn på de här.........en av innevånarna i byn ger dem mat i en foderhäck vintertid.....så där nere är det rätt många av dem.


Atlas är i vanliga fall jätteförtjust i att springa efter de om han får möjlighet, men han är jätteduktig om jag säger till han att stanna....då sitter han o studerar dom tillsammans med mig.


När jag fotat klart...(blev inga bra foton i dag inte....det snöade o var för långt avstånd)... vänder jag mig om o ser de här också.....bakom oss....där vi kom från........rena rusningstrafiken där ju......det kanske var dags för rådjurens veckosamling eller nåt......
Hej o hå.

2 kommentarer:

  1. Hej hopp! Vad gullig du är som ger mig "en knuff" i tävlingen :o)
    Tack!

    ...och jag har en utmaning till dig hos mig, som jag tror passar dig som en smäck :o)

    SvaraRadera
  2. En "smäck" som passade var det ja...:-D

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails