onsdag 14 januari 2009

Bääääbisbild

Atlas nämnde för en stund sedan att det var ju några dagar sedan han hade skickat någon hälsning till Blenda.

Jag frågade vad det kunde tänkas vara han ville förmedla den här gången. Det hade liksom bara poppat upp i hövvet.....(jag skriver faktiskt så där med flit....ursprung: "Tanta")....en dag, att han skulle fråga om jag inte hade någon bild på honom från hans barndom.

Såna dära bäbisbilder brukar ju folk va förtjusta i...eller hur..? Blenda borde ju faktiskt få se hur söt......(numera e han ju snygg....men alla har vi varit små nån gång).....han var som liten.


O när jag ändå letar...kanske jag kunde hitta en bild på hans mor också....? Morsan var ju en riktigt vacker dam....("även om hon va riktigt tuff med mig som liten")....o då får hon ju se var jag har delar av mitt vackra utseènde från...!
Du kan ju vidarebefordra hälsningen till Kalle också...................tror han behöver det minst lika mycket....;-)
Hej o hå!

13 kommentarer:

  1. Haha, ja, du vet vilka strängar du ska spela på.
    Visst är hundvalpar söta, det kan jag inte neka till.

    SvaraRadera
  2. Mmmm...det är han fortfarande....men han är inte förtjust i just det epitetet....han föredrar "snygg" numer....:-)

    SvaraRadera
  3. Åh...nydelig bilder!! Skulle helst bodd på et småbruk og hatt masse hunder. Og noen andre 4-bente vesen..

    SvaraRadera
  4. "Fiskekompis" är en schäfer. Han är en fd polishund som fick sluta i förtid då han var lite för vek i sinnet. Han är hur underbar som helst =)Tittar knappt åt mina höns som springer fritt och lyfte knappt på ögonlocket första gången min katt gick fram och "spottade" på honom. Verkligen miljötränad - helt fantastiskt att se!

    Härliga bilder du visade och du - jag har röstat på dina isben eller vad de nu hette =)

    SvaraRadera
  5. Hittade ett inlägg till där han är med, se http://corneliascottage.blogspot.com/search/label/Skogspromenad

    SvaraRadera
  6. Vad konstigt det blev, länken. Se under kategori Skogspromenader om du inte heller ser länken.

    SvaraRadera
  7. Söt som valp och VACKER nu..!!!
    Mamman e vacker hon oxå, så man ser var generna kommer ifrån :)

    Kram till er 2 från oss 3!

    SvaraRadera
  8. Fy tusan, om du bara visste vad jag har fördrivit mina lediga stunder på jobbet med ikväll. Jo kikat på diverse kennel hemsidor. Det känns nästan som om jag börjar bli galen på riktigt.
    Jag fyller år inom en månad och mina närmaste har börjat fråga vad jag önskar mig(vi firar inte så mycket längre, men lite lite).
    Jag kan inte fatta hur de har undgått att förstå vad jag önskar mig, det finns ju bara en sak.
    HUNDBIDRAG! :) Så klart! Varje liten tjugolapp gör att drömmen kommer närmre verkligheten.
    Ps. Jag tror även maken börjar inse allvaret i min längtan nu...

    SvaraRadera
  9. Förresten så glömde jag ju kommentera de ljuvliga hundbilderna, men du vet ju var du har mig nu så kommentarer känns nästan överflödigt.
    Suck, det är nåt speciellt med hundar alltså.

    SvaraRadera
  10. Majorogmeg:
    Det er min store drøm også......det kommer nok til å bli virkelighet noen gang i fremtiden...Høner er det første som flytter inn hos meg...:-D

    SvaraRadera
  11. Blenda:
    Vet....vet....kanske ska starta en insamling här i byn till förmån för hundlängtande "söderlänning"....vetinte om det resulterar i så stort bidrag...men man kan ju alltid prova....;-)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hei og takk for hygglig hilsen på siden min. Alltid moro når noen legger igjen kommentar.
    Så fin side du har, mange flotte bider og en nydelig hund. Jeg kommer tilbake..

    Ha en fantastisk dag :-)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails