torsdag 8 januari 2009

Mer bilder

Blir inte mycket skrivet nu....(har ställt livet lite på "tomgång" för stunden)....men desto fler bilder.

En gammal fascination jag har är månen......mamma o pappa påstår att det första ordet jag uttalade helt klockrent var....(sittande i barnvagnen på däcket till ett stort tankfartyg, eftersom mina föräldrar jobbade på sjön)......just ordet måne. Det är nåt magiskt med den..........i kväll ser den ut så här:

Sen finns det en "stornos" här som skickar en hälsning till Blenda...............:-)

Hej o hå!

1 kommentar:

  1. Ha ha du, förstår att du lärt dig känna till min ömma punkt :)
    Självklart så kikar jag på dina (hund)bilder varje dag. Imorse var det så vackra färger i soluppgången att jag inget hellre ville än att ta en promenad för att fota lite. Men vad hände, jo jobbet väntade förstås :(
    Imorgon är jag ledig men då ska det inte alls bli lika kallt och härligt väder i min hemtrakt. Men det går väl fler tåg hoppas jag.

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails