tisdag 6 januari 2009

Värmebölja!


När jag öppnade dörren o släppte ut Atlas för att han skulle göra sin morgontoalett, upptäckte jag att det va ju rena värmeböljan ute!



Yster som en höna i vårgräset skuttade jag in efter kameran.....skuttade lika yster vidare ut i bara en tröja o ett par jympabrallor för att hinna ta en bild på A när han i vanlig smygande stil närmade sig ett par turkduvur. De hade ju haft den otroliga fräckheten att landa under hans gran, på hans gård, som han har ansvar för att hålla fritt från dylika varelser.....(detta inbegriper också i högsta grad ekorrar...i synnerhet ekorrar!)


Tänkte inte ens på att stänga dörren efter mig.....det skulle varit i går det....då hade jag haft en igloo efter en liten stund bara! Nog va det lite kallt i går ändå....:-).....fast mysigt o FRISKT!
Hej o hå!

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt! Minusgrader i all ära, men nu skulle det vara skönt att tina upp en sväng. :o)

    SvaraRadera
  2. He, he...jo...kan väl hålla med.."lite"...:-)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails