söndag 18 januari 2009

Rättvist...? Nej

För en vecka sedan la jag ut en bild på "Tanta" i undervisningssyfte.....("Tantas" undervisning alltså).......detta besvarades i dag med en lika fördelaktig bild på MIG. (Markeringen med färg i texten betyder att du ska trycka på den för att se vad jag menar.....Tant-undervisning igen)

Inte mer än rättvist ju........:-) Fast vem har sagt att det ska vara rättvist...?? Här kommer en till.....nu leder jag med 2-1......


Ho kan lätt bli lite vindögd ibland, min käre vän, speciellt om ho suttit lite länge i sola

Sen hittade jag lite vackra is-skulpturer i dag med, den första ser ju verkligen ut som en ful fisk


Den andra tycker jag istället ser ut som en riktigt vacker val som strandat på gruset.



Atlas ligger på bryggan och filosoferar kring Blenda o hennes framtida val av hund...........


Hej o hå.





2 kommentarer:

  1. Nääeeeej!!! Inte nu igen!!!!!!!
    Du e inte snäääääll nu.........:)
    Jag skrattar så jag hoppar av stolen snart igen..hahahahahahaha!
    Var hmm, har du gömt den där..???!!
    Nu tror jag min själ.. att jag ska leta i mina "gömmor" oxå.. snart..
    Det här va ju nästan ROLIGT...:)
    Gapskratt-kram fr Tanta!

    PS. Tror nog aldrig jag blir omgift nån mer gång, efter detta..:) Skulle möjligen vara nån gorilla-hane som tänder till lite... DS.

    SvaraRadera
  2. Leta på du.....har ett helt gäng ligger klar o väntar....;-)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails