fredag 9 januari 2009

Hoppelihopp!

Hoppelihopp...skutteliskutt...bubbellibubbellimagen......trallala va jag blev glad.........när Tina ringde o berättade hur det gått på första ultraljudet i dag!
När hon berättade om det lilla tickande hjärtat var det så glädjetårarna kom.....samtidigt som jag inte kunde stå still, utan skuttade runt här för mig själv!...........Verkligen en riktig ljuspunkt just nu!!

Jag ska bli FASTER!.......( jag kommer tjata hål i hövvet på er om den saken....*fniss*) Jag ska bli FASTER!! Ok....nu räcker det väl för den här gången.....:-)......*viskar: jag ska bli faster*





Sen en liten hälsning till Blenda igen...;-)....fotografens spegelbild syns i hans öga...:-)



Hej o hå!

6 kommentarer:

  1. Åh så underbar bild. Och den säger väl allt om en hund tycker jag. Var det genialiskt genomtänkt att fotografen skulle synas så eller blev du positivt överraskad. Härlig bild hur som helst.

    SvaraRadera
  2. Tänker inte ta åt mig nån genialitet här inte...utan det var absolut en positiv överraskning....:-)

    SvaraRadera
  3. HALLÅÅÅÅ.....blivande FASTER Bente... låter gulligt tycker jag!
    Vilken bild!!! Den blev ju verkligen en fullträff!! Du e så himla duktig, så jag "ryser" av dina bilder..:)
    Kramelikram från ho Tanten mä bloggtorka, Tjocksmockan o Black Batan mä ont i örat igen!

    SvaraRadera
  4. Grattis!!!Visst er det spennende:-))
    Lagt deg inn,så nå kan jeg følge med oppdateringer..Selv om jeg enkelte uker ikke får lest en eneste blogg...men det er ikke nå:-)
    Deilig dag kommende tante..
    Klem Randi

    SvaraRadera
  5. Vilken finfin bild på din sötvovve... jag har en likadan bild på min kelpie Zynni, som bakgrundsbild på telefonen. Då blir man alltid glad när man ska ringa :)

    SvaraRadera
  6. Har också en variant på honom i luren.....så jag håller verkligen med!...:-)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails