torsdag 5 februari 2009

Valpbilder

Blev uppmanad av Ra-Balder att lägga ut en valpbild på Atlas.....här kommer tre stycken.

Han såg ut som en liten nallebjörn när han var liten.... de här två fotona var tagna långt innan jag hade digitalkamera....därav kvaliteten. Här kan han vara ungefär 6 veckor eller däromkring

Den här bilden har jag använt förut att skicka en hälsning till Blenda med....gör det igen :-)

Den här bilden är tagen av en kompis....här är han fyra månader gammal...en riktig vildbase. Älskar bollar, även i vuxen ålder.

Jag lägger in en bild på hans vackra mamma också.......den svarta långhåriga schäfertiken Tindra!


Skickar denna vidare till PiLi....hoppas ju främst få se en bäbisbild på min älskade "Tjocksmocka"

Hej o hå!

10 kommentarer:

  1. Åhhh...det är "livsfarligt" att kika på valpbilder ju...

    man blir så sugen på att få klia mjuk "bebeismage".

    Men med tre hundar i huset så räcker det...fast iofs Isor börjar ju bli till åren, man kanske skulle skaffa en innan han gåtr bort...;-)

    SvaraRadera
  2. Men Bente då..!
    Ja, att Atlas var en otroligt gullig nallebjörns-valp, har jag ju sett klara bevis på förrut.. Söt som synden och nu e han vacker som synden.. Meen... nu sätter du mig i klistret tror jag.. Fanns ju inte digitala foton normalt då.. Så nu måste jag ju leta i fotolådan!!!
    Å sen scanna.. Men jag lovar att göra mitt bästa.. bara för din skull då..haha!

    SvaraRadera
  3. Å så "Gullig" som det sies i nabolandet. Skikkelig nydelig var han. Men de vokser raskt, først til en "monster"periode hvor hormonene sprudler, for så å videre bli voksen etter hvert.
    Ha det supert.

    SvaraRadera
  4. Du er sprek må jeg si. Ski er ikke min greie.
    Snørr ja..
    Tok 2 "Bjørn Dehli" på turen ikveld. Kjika opp veien og ned veien først. Hoho..

    SvaraRadera
  5. Ha, ha, det har snart gått dithen att jeg driter i hvem som ser meg.....er så lei denne snørringa nå.....;-)

    SvaraRadera
  6. Herlige bilder av bebisen din,så nydelig han var da han var liten.Ikke rart han er så flott nå.
    Mora var vakker hun også.
    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  7. Vad han liknar våran flattis som valp! Fick bestämt en släng av valpsjuka = farligt och smittsamt...

    SvaraRadera
  8. Så søt liten klump... man glemmer fort at de har vært så små, søte og ikke minst krevsomme. Hærlig type, man ser at han skulle bli en stor gutt.

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails