lördag 18 april 2009

Sista paketet kom!

I går kom äntligen det sista paketet med avelsägg som jag väntade på :-)

8 dvärg Wyandotte-ägg från Kristina.
Tusen tack för hjälpen Kristina!

Egentligen ville jag ha ägg från Mimmi, hon har de vackraste dv.Wyandotterna jag sett! Gå in -->HÄR och klicka dig vidare till hennes höns så ser ni vad jag menar :-)
Hoppas hennes små damer kommer igång med värpningen så småningom.

Jag åkte förbi Veronica och hämtade 6 ägg från dv.MES`ar också, det var ju den rasen som satte fart på hela mitt "hönsdille"!!
Kläckaren sattes igång i går, om allt fortfarande fungerar som det skall, så åker alla ägg in i kväll!
Äntligen blir det verkligt, det man drömt om så länge!

Hej o hå!

3 kommentarer:

  1. När ska du börja "kläcka" fram dom???
    Är hur nyfiken som helst nu ju!

    SvaraRadera
  2. Oi oi! Dette blir spennende :-) Blir moro å følge med. Jeg skjønner godt at du er nervøs....3 uker er laang tid når man har ventet så lenge. Håper Atlas blir en stolt og tolmodig pappa. Gleder meg til å se de når de kommer ut (ble itt spent jeg også nå).

    Ha en fin dag, klem Heidi og Balder

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails