måndag 13 april 2009

Påskdagen


I går valde jag mellan att åka till Dannero på årets första travdag...eller ta en sväng ut till kusten....jag valde det senare. Det var strålande sol och varmt....utom just ute vid havet....oavsett var man åkte ner mot vattnet så låg det en tjock och råkall dimma. Så fort man kom upp en liten bit bara, lyste solen igen.....mäktigt på sitt sätt!


Vy ut mot havet från det gamla fiskeläget Barsta.

Man såg inte långt i dimman.

Blivande mamma Ryafår.

Lamastoet Phaxi gäspar stoooort......

......och kliar sig sedan lite förstrött på bakbenet.



Vacker silhuett i solnedgången.

Hej o hå!

2 kommentarer:

  1. Må si det igjen....for noen flotte bilder du tar. Tåke kan faktisk være vakkert:) Iallefall hos deg ble det vakkert.
    Atlas i solnedgang var jo nydellig. Ikke farlig når man har slike flotte modeller:)

    Kos deg Bente, klem fra meg!

    SvaraRadera
  2. Jag måste bli bättre med kameran! Känner att jag slarvar o glömmer den hemma allt som oftast numera.
    Och så ser jag dina bilder! - Som fyller mig med glädje och ro-varje gång!
    Tur att det finns andra som fångar djur o natur, när nu jag är så slarvig:-)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails