lördag 16 maj 2009

Det ska krökas i tid......

....som krokigt ska bli!
I går beslutade jag att det var dags att introducera en sittpinne/sovpinne/lekpinne/klätterställning....till pluttisarna. Än så länge sovs det för det mesta raklång på mage....eller ståendes med näbben i golvet om man råkat somna innan man hunnit lägga sig ner!
Men de måste ju få lite tid på sig att klura ut vad en sådan kan vara bra till....i mångt o mycket försöker jag efterlikna en "mammahöna", men jag har ju liksom lite svårt att visa just det.
Kan ni se mig framför er huka ihop mig o försöka balansera på en pinne när jag ska sova......
...näe, just det!
Men med såna smarta små pluttisar som jag välsignats med....är det nog inget problem alls!

Hej o hå!

1 kommentar:

  1. nommen så nuttelige :)
    Her er det fjonballer i redene, men de kan man jo ikke kose på....

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails