torsdag 18 december 2008

"Pille Pelle" tillägger.......

Månåpål: "I kväll när Bente kom upp för att ge oss kvällsmaten.....(husse o matte skulle tydligen åka bort).......visste jag inte riktigt vilket ben jag skulle stå på....eller rättare sagt, hur jag skulle få rumpan att dölja det faktum att jag hade blivit utsatt för en komplott. Husse måste ha förstått att jag inte gillade hans utsago om min vikt.........o hade därför funderat ut den grymmaste vedergällning han kunde komma på! Det hördes ju redan när Bente kom in i stallet att han hade lyckats med sin grymma förnedring! Hon skrattade!!

Kan ni tänka er, en ståtlig kille som JAG, en KILLE i sina bästa år och en riktig macho en också.......MIG satte han på en......vet inte ens om jag vill säga det här.....men ok då........en GUL grimma!!

Det var i alla fall så jag tyckte innan Bente kom..........sen sa hon att det va ju riktigt snyggt ändå.....hon hade bara skrattat för att prislappen fortfarande satt kvar sa hon.....hrrrmmmfffffff........hon brukar ju ha en hyfsad uppfattning om vad som är snyggt ändå........hon har ju hela tiden hävdat att jag är vackrast i världen....o det har hon ju rätt i....så jag får väl tro henne då. Hon säger också att på norska heter det: gult ær kult....det betyder visst ungefär: gult är coolt, så då så. Sen va det visst det här med nåt som kallas.....relfex...frelex...eller vad det nu var....bra skulle det i alla fall vara för att jag skulle se i mörker....eller hur det nu var. Tycker jag ser bra som det är i mörkret men men.....bara de är nöjda så.....GNÄGG"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Related Posts with Thumbnails