onsdag 10 juni 2009

O ljuvliga regn

I dag har det regnat i stort sett hela dagen...och jag älskar det!
För vinden har mojnat.....det är totalt vindstilla...och jag älskar det!
Vi var på långpromenad i det vindstilla regnet...och jag älskar det!
Jag avskyr nämligen intensivt när det blåser, och det har det gjort snart en vecka...om någon råkat missa det :-)
Regnbad.

Atlastass.

Blomdroppar

En gång till.


En blöt älskad nos!

Varje gång jag tittat inn till pycklisarna i dag....(många gånger blir det)....för att be så väldans mycket om ursäkt för den bristande utevistelsen, och förklara att just i dag beror det på ett ihållande regn....och förklara att jag tror inte de skulle uppskatta att bli genomblöta......har de tittat upp yrvaket.

Blir höns också vädertrötta?

Eller håller de på att förvandlas till tonåringar mitt framför ögonen på mig.....alla vet ju hur mycket en sådan kan sova!

Eller är det kanske -->gårdagens eskapader som tröttat ut de totalt?

Hej o hå!

2 kommentarer:

  1. Gillar tassavtrycket.. läcker bild =o)

    SvaraRadera
  2. Håller med, fotot på tassavtrycket är oerhört fint! Men de andra är också fina.

    Kramar på dej:)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails