lördag 20 juni 2009

And the winner is....

Jag har ett gäng väldigt hjälpsamma och nyfikna kycklingar....de måste ha "ärvt" de egenskaperna av "pappa" Atlas.
Första inspektionen av nyuppsatt trappa görs av......Sabelpoot.....
......men den första att komma när jag satt på insidan och kallade var......
....(and the winner is....)
"KAL"...... min dv.Wyandotte-tupp!
Han är hur gosig o mysig som hellst...och har redan bokat en plats i mitt hönshus.....han stannar!

Det kanske den här maran-tuppen också gör....han är också en himla gosig filur...om han kan samsas med "Kal" vill säga. :-)

Hej o hå!

3 kommentarer:

  1. Det är ett sånt väldigt gulligt gäng du har, det är nog bara en tidsfråga innan de tagit över helt.

    //F

    SvaraRadera
  2. Hei Bente,

    Jeg har hatt bloggtørke, max!! Til og med Mr. Kåre Knirk har blitt neglisjert. Ikke bra - men jeg savner bloggvennene mine, ikke at jag har mange, men de jeg har bryr jeg meg med....har tenkt på deg, Atlas og kyllingene flere ganger.

    Hadde jeg vært en liten kylling så skulle jeg ha søkt husrom til deg og Atlas - og levd lykkelig i alle mine dager. Så hærlig Atlas er, blir helt varm inni meg når jeg ser bildene med han og babisene -og du som var litt skepisk, hehe..gikk fint det gitt :-)

    Jeg skal skjærpe meg å prøve og blogge litt mer.... det er ikke mye som skjer, men skal nok få lurt ut av meg noen bilder og setninger.

    Klem Heidi

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails