måndag 8 juni 2009

Dagens rätt....

....består av:
Finrivna ekologiska morötter.
Finhackad broccoli....färsk från frysen.
Hela anrättningen toppades sedan med handplockade färska daggmaskar....direkt från maskhinken.
Min förhoppning är att detta i viss mån kan kompensera de för den bristande utevistelsen....som beror på ett envist ihållande kraftigt blåsväder!
Jag har nog med att hålla mig själv kvar på backen....små pycklisar skulle lätt fladdra iväg åt alla håll o kanter även utan vingars hjälp!

Hej o hå!

8 kommentarer:

  1. Fint du ;o)
    Inte bara Bente som får lagad mat idag..
    Mina får hålla tillgodo med köpemat..
    Kramen Ewa

    SvaraRadera
  2. Mmmmmmmumsfillibabba.. utan maskarna förstås!!
    Lyllis pycklisarna..:)
    Kram från "torra Tanta"...

    SvaraRadera
  3. Okej... så det var till kycklingarna.... Malin

    SvaraRadera
  4. åhh,de låter smaskens,vilken tid serverar du detta:-D

    Anna lena

    SvaraRadera
  5. Anna-Lena:
    Tyvärr finns det inget kvar...de rensade fatet totalt!
    Ska göra en extrastor portion nästa gång så det räcker till dig också ;-)

    SvaraRadera
  6. Gulp...det så ikke godt ut men kyllingene liker det sikkert:)
    Fortsatt dårlig vær? Har hatt noe som minner om sommer i dag jeg da...utrolig deilig..men det varer visst ikke :(
    Glad jeg har Major og internett..hvis ikke hadde jeg tørna!!
    Ja du må laste ned www.photoscape.org, kult program!!
    Håper varmen kommer til deg og alle søte små!!
    Klem fra meg og Majorn.

    SvaraRadera
  7. herreguuuud *tar mig för pannan* det var det värsta jag sett på länge, inte ens vi gör sådär *tar mig lite till för pannan*

    (men man kanske skulle börja...)
    //F

    ;)

    SvaraRadera
  8. F:
    Värsta??....du menar väl bästa?? Du skrev nog bara fel förstår jag :-)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails